E-mailový marketing vám môže priniesť veľmi veľa príjmov, často viac ako ktorákoľvek iná online marketingová stratégia. Stále sa učím, ako to urobiť, ale tu je 10 tipov, ktoré odporúčam používať alebo som ich úspešne používal v minulosti:

1) Pred pridaním každého účastníka do zoznamu si vyžiadajte jeho výslovné povolenie.

2) Dvojité prihlásenie (tzv. double optin) zlepší kvalitu vášho zoznamu. Inými slovami, ak sa predplatiteľ zaregistruje na vašom webe, požiadajte ho, aby tiež potvrdil svoju e-mailovú adresu kliknutím na odkaz v automatickom e-maile.

3) Ponúknite stimul na registráciu (napr. bezplatný ebook o tom, ako postupovať pri XYZ).

4) Udržujte prihlasovací formulár krátky a jasný (odporúčam maximálne 3 polia).

5) Poskytnite okamžitý úžitok. Pošlite predplatiteľovi ukážku toho, čo príde, ale uistite sa, že je to relevantné a hodnotné.

6) Stanovte si jasné očakávania, ako často im budete posielať e-maily predtým, ako sa prihlásia na odber (najlepšie) alebo v okamihu dvojitého prihlásenia.

7) Začnite tým, že zoznam predplatiteľov bude exkluzívny. Zvážte umiestnenie limitu 100 členov, ktoré sú k dispozícii. V budúcnosti to môžete vždy zvýšiť. Obmedzená ponuka zvyšuje vnímanú hodnotu.

8) Ukážte dôveryhodnosť poskytnutím recenzie od aktuálneho odberateľa alebo ukážte, že už máte veľký počet existujúcich odberateľov („Pripojte sa k 10 000 šťastným odberateľom, ktorí už využívajú výhody!“).

9) Uistite sa, že webová stránka, na ktorej prebieha registrácia, je profesionálne navrhnutá: jasná komunikácia prostredníctvom minimálneho množstva kópií a vizuálne prehľadná.

10) Príďte s vlastnými nápadmi a otestujte ho pomocou nástroja Google Website Optimizer alebo iného podobného produktu.

Aké sú vaše spôsoby ako vytvoriť ziskový zoznam e-mailov? Podeľte sa v komentári 🙂


Michal Mikula
Michal Mikula

Som markeťák, ktorý sa už 13 rokov sa pohybuje na poli online marketingu. Okrem toho milujem dobrý kebab, šport a svoju rodinku :)

Leave a Reply

Your email address will not be published.