26 predajných kanálov. Poznáte všetky ?

Poznáte všetkých 26 predajných kanálov? Ak nie, je čas to zmeniť 🙂 Poznanie rôznych predajných kanálov, ktoré sú dnes k dispozícii, vám môže pomôcť lepšie pochopiť, ako osloviť vaše cieľové publikum a zabezpečiť, aby vaše produkty alebo služby videli tí správni ľudia.

So správnou kombináciou predajných kanálov môžete maximalizovať svoj dosah a zvýšiť konverzie. Od e-mailového marketingu po influencer marketing existuje množstvo spôsobov, ako propagovať svoje podnikanie a zvýšiť predaj. Poďme sa pozrieť na niektoré z 26 najlepších predajných kanálov, ktoré by ste dnes mali používať!

26 predajných kanálov. Poznáte všetky ?
  1. Online predaj: Predaj prostredníctvom internetu, ako napríklad e-commerce stránky alebo online trhoviská.
  2. Direct sales: Priamy predaj, ako napríklad telemarketing alebo stretnutia s klientmi.
  3. Retail sales: Predaj prostredníctvom maloobchodných predajní.
  4. Distribution sales: Predaj prostredníctvom distribútorov alebo veľkoobchodných predajcov.
  5. Partner sales: Predaj prostredníctvom partnerov, ako napríklad zmluvných predajcov alebo obchodných partnerov.
  6. Inside sales: Predaj vykonávaný vnútri spoločnosti, ako napríklad prostredníctvom telemarketingu alebo e-mailového marketingu.
  7. Field sales: Predaj vykonávaný na teréne, ako napríklad prostredníctvom predajných zástupcov alebo obchodných zástupcov.
  8. Influencer sales: Predaj prostredníctvom influencerov, ako napríklad prostredníctvom sociálnych médií alebo blogerov.
  9. Affiliate sales: Predaj prostredníctvom afiliátov, ktorí získavajú províziu za predaj produktu alebo služby.
  10. Dropshipping: Predaj produktu, ktorý je dodávaný priamo od dodávateľa zákazníkovi.
  11. Referral sales: predaj prostredníctvom odporúčanie od existujúceho zákazníka.
  12. Subscription sales: predaj prostredníctvom pravidelných platieb, napr. pomocou predplatného.
  13. Event sales: predaj prostredníctvom predajných stánkov na veľtrhoch, konferenciách alebo iných podujatiach.
  14. Multi-level marketing: predaj prostredníctvom viacúrovňového systému, kde zákazníci tiež získavajú provízie za predaj produktu alebo služby.
  15. Telemarketing: predaj prostredníctvom telefonických hovorov na potenciálnych zákazníkov.
  16. Franchise sales: predaj licencií (známi ako frančíza) na podnikanie pre iných záujemcov, ktorí chcú rozvíjať svoje vlastné verzie existujúcej spoločnosti.
  17. Mobile sales: predaj prostredníctvom mobilných aplikácií a webových stránok prispôsobených pre mobilné zariadenia.
  18. Direct mail sales: predaj prostredníctvom tlačených letákov alebo inej pošty zasielanej na potenciálnych zákazníkov.
  19. Community sales: predaj prostredníctvom vytvárania a rozvíjania komunity
  20. Pop-up shop sales: predaj prostredníctvom dočasných predajní, ktoré sa otvárajú na určitý čas.
  21. TV sales: predaj prostredníctvom televíznych reklám a infomercials.
  22. Radio sales: predaj prostredníctvom rozhlasových reklám.
  23. Print sales: predaj prostredníctvom tlačených reklám v časopisoch a novinách.
  24. Out-of-home sales: predaj prostredníctvom reklám zobrazovaných vonku, napríklad na bilboardoch alebo MHD.
  25. Product placement sales: predaj prostredníctvom umiestnenia produktu do filmov, televíznych programov alebo hudobných videoklipov.
  26. Virtual sales: predaj prostredníctvom virtuálnych predajní, napríklad prezentácií produktu pomocou 3D technológií.

Tak čo, poznali ste všetky ? 🙂 Napíšte do komentára, či áno. Ak som na niečo zabudol, kľudno to tiež napíšte.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

    Dúfame, že ešte nechcete odísť...
    Vložte meno a e-mail nižšie a odoberajte novinky zo sveta marketingu!