6 znakov DÔVERYHODNOSTI e-shopu

Ak máte málo objednávok, alebo ich chcete len zvýšiť, existujú pár vecí, ktoré zvyšujú konverzný pomer. Nazvali sme to tzv. Znaky dôveryhodnosti eshopu.

  1. Recenzie – pridajte recenzie ľudí, ktorí už u vás nákupili. Zvyšuje to dôveryhodosť webu.
  2. TOP produkty – zákazníci majú radi nielen to, čo si ostatný myslia, ale aj čo nakupujú. Často (veľmi často) nakúpia potom to isté – lebo je to overené, odksúšané.
  3. Kto už nakúpil ? – máte významné/známe osoby ako influencerov alebo viete, že u vás nakúpil niekto známy, koho ľudia všeobecne poznajú ? Ukážte to ostatným! – samozrejme naprv sa opýtajte , či s tým dana osoba súhlasí – z 80% to bude áno 🙂
  4. Kto si pozerá produkt ? – určite ste to videli na Alze alebo podobných shopov. Nieje to tam len tak pre srandu 🙂 Okrem toho, že to zvyšuje významne dôveryhodnosť eshopu, je to aj tzv. „spúšťač predaj“ – hlavne ak sa jedná o posledný kus na sklade (v zľave) a pozerá si ho 10 ľudí…
  5. Prečo my ? – tých 3-5 výhod, prečo nakúpiť práve u vás je pre zákazníka dôležitých, aby vedeli, v čom sa od konkurencie odlišujete.
  6. Sociálna siete – FB, IG, Tik-Tok, Twitter – to všetko zvyšuje mieru dôveryhodnosti a koverzie. Ak ste aktívny len na webe a nemáte žiadny FB alebo IG, potom – v dnešnej dobe – zákazníkovy nemusí niečo sedieť. Chce vedieť, čo sa deje, mám pravdu ? 🙂

Toto je naších 6 tipov, ako zvýšiť konverziu webu. Ak začínate alebo rozmýšlate čo na webe vylepšiť, určite sa pozrite na týchto 6 bodov. Zaberie Vám to pár hodín, možno pár dní, ale garantujeme, že sa výsledky zlepšia!

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

    Dúfame, že ešte nechcete odísť...
    Vložte meno a e-mail nižšie a odoberajte novinky zo sveta marketingu!