Nefunguje reklama ? Skúste toto…

Tento článok sa týka trenia, ktoré spomaľuje predaj a ako ho odstrániť. Veľa ľudí, ktorí nás s tým majú problém, sú veľké a úspešné firmy, ktoré už investujú veľa peňazí do reklamy. Keď však tá reklama prestane fungovať, potrebujete odstrániť problémy.

Typická reklama online začína s tým, že chceme získať kontakt a následne vytvoriť vzťah s potenciálnym zákazníkom. Potom mu môžeme predstaviť svoje produkty a dúfať, že ich kúpi. Avšak trenie vzniká v momente, kedy zákazník musí prekonať množstvo bariér, aby sa dostal k produktom, ktoré chceme predstaviť. Tento proces trvá príliš dlho a zákazník sa často vzdá.

Odporúčame takzvaný „intent based branding“, ktorý spočíva v tvorbe videí pre konkrétnu cieľovú skupinu zákazníkov. Tieto videá obsahujú jednoduché rady pre riešenie ich problémov. Následne sa tieto videá umiestnia na sociálne siete ako sponzorované príspevky, čím sa zvýši počet ľudí, ktorí sa s nimi stretnú. Vďaka tomu môžeme zákazníkov oslovovať priamo, rýchlejšie a bez trenia.

Tento spôsob má aj ďalšie výhody, ako napríklad lacnejšie náklady na propagáciu, skrátenie času predaja, lepšiu informovanosť o tom, čo funguje a čo nie, a budovanie vzťahu s potenciálnymi zákazníkmi.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

    Dúfame, že ešte nechcete odísť...
    Vložte meno a e-mail nižšie a odoberajte novinky zo sveta marketingu!