Mikro influenceri – malé ryby, veľký vplyv!

Dnes si spolu pohovoríme o mikro influenceroch. Neznie to ako niečo, čo by ste našli v laboratóriu, že? Alebo je to taký nový druh kávy z drobných zrnok, ktoré kedysi zavialo vetrom? Nie, nie, nie. Mikro influenceri sú vlastne tí influenceri, ktorí majú menší dosah, ale o to väčšiu angažovanosť svojho publika.

Mikro influenceri - malé ryby, veľký vplyv

Prečo si vybrať „mirko influencerov“ ?

Ale poďme k veci. Prečo by ste mali byť zaujatí o týchto „mikro“ influencerov? No pretože môžu byť skvelým spôsobom, ako zviditeľniť vašu značku a získať lojálnych zákazníkov. Nie sú tak drahí ako tí veľkí hráči, ale to neznamená, že nemajú svoje výhody.

Keď hľadáte správneho mikro influencera, musíte sa pozerať na niekoľko faktorov. Musíte zistiť, či zdieľa hodnoty a ciele vašej značky, aký má dosah a aké je angažovanie jeho sledovateľov.

Tiež by ste mali zvážiť, aký je jeho vzťah k vašemu produktu alebo službe a aký má vplyv na rozhodovanie jeho sledovateľov.

Ale buďme úprimní, ak by ste mali na výber medzi mikro influencerom a makro influencerom, koho by ste si vybrali? Nuž, záleží na vašom rozpočte a cieľoch. Ak chcete dosiahnuť väčší dosah, makro influenceri by boli tou správnou voľbou.

Ale ak sa zameriavate na zákazníkov, ktorí sa angažujú a veria svojmu influencerovi, mikro influenceri by mohli byť presne to, čo hľadáte.

A teraz dôležité upozornenie: mikro influenceri nie sú jedinou možnosťou propagácie vašej značky. Existuje mnoho ďalších spôsobov, ako zvýšiť povedomie o vašom podniku, ako napríklad SEO, PPC reklama alebo obsahový marketing či direct marketing. Takže nezabudnite zvážiť všetky svoje možnosti a potom si vyberte ten správny spôsob, ako propagovať svoju značku.

prezentácia influencerov - pulover

Nieje ľahké nájsť dobrého „mirko“ influencera

V závere by som chcel zdôrazniť, že výber a spolupráca s mikro influencerom nie je ľahkým úlovkom. Vyžadujú si veľa zváženia a starostlivosti, aby ste zvolili toho správneho človeka pre vašu značku.

Ale ak sa rozhodnete pre túto cestu, môžete nájsť skvelých spolupracovníkov, ktorí vám pomôžu získať lojálnych zákazníkov a zviditeľniť vašu značku.

Vzhľadom na ich menší dosah sa niektorí môžu smiať, že mikro influenceri sú ako malé ryby v oceáne, ale nemýľte sa, aj malé ryby môžu byť chutné. A vo svete influencerov, môžu mikro influenceri priniesť veľké výsledky. Tak prečo sa nezahryznúť do tejto skvelej príležitosti?

Dúfam, že vám tento článok priniesol zaujímavé informácie a trochu zábavy. Ak máte akékoľvek otázky alebo nápady, neváhajte nás kontaktovať. A pamätajte, značky a influenceri sú ako káva a zákusok – spolu tvoria skvelý pár 🙂

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

    Dúfame, že ešte nechcete odísť...
    Vložte meno a e-mail nižšie a odoberajte novinky zo sveta marketingu!