RescueTime – program na zvýšenie efektivity

Jeden z najlepších programov, aké mám v počítači (roky) je RescueTime.

Je to jeden z tých programov/softvér, ktoré sledujú vašu aktivitu.

Čo robíte…

Ako dlho pozeráte stránky…

Kde chodíte často…

A samozrejme aj to, či to je efektívne…

RescueTime je naozaj skvelý program, ktorý Vám každý týždeň pošle hlásenie. Môže vyzerať nejako takto:

RescueTime - mesačné zrhnutie

Každý týždeň vám príde sumár o tom, čo ste robili a ako dlho. Je naozaj zaujímavé to sledovať, hlavne ak si na to nedávate pozor.

Lebo veď to poznáte… Idete na počítač dokončiť niečo do práce a v tom sa zastavíte na YouTube. Potom ešte musíte skontrolovať mejly (ach tie meily!). A nakoniec zistíte, že ste na počítači strávili 5 hodín, ale dokopy ste nič nespravili.

Preto si nainštalujte RescueTime. Je zdarma. Jedine ak by ste chceli mať históriu staršiu ako rok, resp. si ju sledovať, potom zaplatíte 12 € mesačne alebo 78 € ročne.

Osobne som to nikdy nepotreboval, ale je to samozrejme na vás.

Nechajte si to na pozadí a nech vám to pošle týždenné hlásenia.

A uvidíte, čo sa bude diať 🙂

Každý týždeň si všimnete, že ste robili niečo, čo ste nemali v pláne.

A to je dobré, že to viete.

Lebo to viete opraviť. Viete to usmerniť a ak by sa vám to viac krát za mesiac, prípadne za rok, vybehlo, viete sa začať kontrolovať. Je to ako keby taká spätná väzba, či pracujete alebo sa len flákate.

A takto nejak môže vyzerať prehľad za jeden mesiac:

RescueTime - ročný sumár

Všetko sa automaticky presúva do rôznych kategórií, ktoré môžete samozrejme upravovať, alebo ručne zadať, že napríklad na Facebook chodíte kontrolovať a robiť reklamu. Potom miesto veľmi neproduktívneho času, ktorý je predefinovaný sa môže stať produktívny.

Ale nepodvádzajte 🙂

Je to pre vás, nie pre šéfa.

Je to len kvôli vám.

Aby ste vedeli na čom ste a vedeli – a už keď to viete, aby ste s tým vedeli niečo urobiť.

A čo vy? Používate RescueTime alebo prípadne niečo podobné?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

    Dúfame, že ešte nechcete odísť...
    Vložte meno a e-mail nižšie a odoberajte novinky zo sveta marketingu!